...

Service Desk Specialist

Miejsce pracy: Hybrydowe
Lokalizacja: Katowice

Wymagania

  • Komunikatywnego języka angielskiego na poziomie B2 – aby móc swobodnie wymieniać myśli i pomysły z zespołem oraz klientami.
  • Znajomość relacyjnych baz danych i języka SQL.
  • Gotowość do pracy zmianowej oraz dyżurów.
  • Chęci do poszerzania wiedzy.
  • Komunikatywność, cierpliwość.
  • Zdolności analityczne oraz umiejętność rozwiązywania problemów.

Opis Stanowiska

  • Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń serwisowych / incydentów.
  • Aktywny udział w rozwiązywaniu zgłoszeń.
  • Analiza przyczyn powstania problemów.
  • Testowanie zmian oraz nowych wersji na środowiskach testowych.
  • Współpraca z działem deweloperskim w zakresie zgłoszenia błędów dotyczących oprogramowania.
  • Aktywny udział przy pracach wdrożeniowych/serwisowych związanych z wspieranymi aplikacjami.
  • Aktualizacja dokumentacji oraz bazy wiedzy.

Co oferujemy

  • Transparentną współpracę, w której ceni się otwartość i uczciwość.
  • Możliwość wdrażania zaproponowanych zmian i pomysłów, aby aktywnie wpływać na rozwój projektów.
  • Szansę na ciągłe nabywanie wiedzy oraz rozwijanie kompetencji dzięki różnorodnym projektom i zadaniom.
  • Finansowanie w 100% lekcji języka angielskiego, aby wspierać Twój rozwój językowy i komunikacyjny.

Dołącz do naszego zespołu






    Dozwolony format pliku PDF lub DOCX. Maksymalny rozmiar pliku 5MB.

    Administratorem zebranych danych osobowych jest KOTRAK S.A. – (dalej „Spółka”) z siedzibą w Katowicach przy ul. Parczewskiego 25. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) w celu przeprowadzenia rekrutacji bądź na konkretne stanowisko aplikacyjne bądź w ramach rekrutacji ciągłej (otwartej). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji konkretnego procesu rekrutacji do którego aplikujesz. Dane osobowe przechowywane będą przez pół roku od momentu ich udostępnienia, chyba, że zgoda zostanie wcześniej cofnięta. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgodę można cofnąć wysyłając maila na adres: praca@kotrak.com. Masz również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych oraz skargi do organu nadzorczego.

    Co mówią nasi pracownicy

    Skip to content