Service Desk Specialist
Wymagania
- Komunikatywnego języka angielskiego na poziomie B2 – aby móc swobodnie wymieniać myśli i pomysły z zespołem oraz klientami.
- Znajomość relacyjnych baz danych i języka SQL.
- Gotowość do pracy zmianowej oraz dyżurów.
- Chęci do poszerzania wiedzy.
- Komunikatywność, cierpliwość.
- Zdolności analityczne oraz umiejętność rozwiązywania problemów.
Opis Stanowiska
- Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń serwisowych / incydentów.
- Aktywny udział w rozwiązywaniu zgłoszeń.
- Analiza przyczyn powstania problemów.
- Testowanie zmian oraz nowych wersji na środowiskach testowych.
- Współpraca z działem deweloperskim w zakresie zgłoszenia błędów dotyczących oprogramowania.
- Aktywny udział przy pracach wdrożeniowych/serwisowych związanych z wspieranymi aplikacjami.
- Aktualizacja dokumentacji oraz bazy wiedzy.
Co oferujemy
- Transparentną współpracę, w której ceni się otwartość i uczciwość.
- Możliwość wdrażania zaproponowanych zmian i pomysłów, aby aktywnie wpływać na rozwój projektów.
- Szansę na ciągłe nabywanie wiedzy oraz rozwijanie kompetencji dzięki różnorodnym projektom i zadaniom.
- Finansowanie w 100% lekcji języka angielskiego, aby wspierać Twój rozwój językowy i komunikacyjny.